Etapy rekrutacji 

Proces rekrutacji w pigułce

1. Wyślij nam swoje CV - wypełnij aplikację w j. angielskim na naszej stronie.

2. Wówczas możemy kontaktować się z Tobą w sprawie ofert z Twojej dziedziny.

3. Jeśli będziesz zainteresowany konkretną ofertą - potwierdzimy to wysyłając Twoje CV do pracodawcy wraz z doadatkowymi dokumentami (jak referencje, dyplom, specjalizacja lub profil personalny - wymogi moga się różnić pomiędzy ofertami).

4. Po pozytywnej weryfikacji przez szpital bądź klinikę możesz spodziewać się rozmowy z pracodawcą online (rozmowa przez Skype lub system pracodawcy, rzadziej telefoniczna).

5. Jeśli rozmowa przebiegnie pozytywnie następuje zaproszenie na wyjazd i rozmowy do Szwecji - jest to finansowane przez stronę szwedzką. 

6. Najważniejsza część - rozmowa o pracę na miejscu i odwiedzenie miejscowości, która może być Twoim nowym domem. Spotkanie z pracodawcą i kolegami, ale również zwiedzanie miejscowości i okolicy. 

7. Wspólna akceptacja kontraktu przez Ciebie i pracodawcę - podpisanie dokumentów.

8. Zaczynamy przygotowania do kursu językowego, który odbywa się w Polsce.

9. Po kursie wyjazd do pracy do Szwecji, otrzymanie prawa wykonywania zawodu oraz rozpoczęcie pracy.